دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی نساجی و الهلال| از پرتاب اشیا به سمت نیمار تا حواشی یک شوت هیجان‌انگیز

حاشیه بازی نساجی و الهلال| از پرتاب اشیا به سمت نیمار تا حواشی یک شوت هیجان‌انگیز
پس از گلزنی نیمار به نساجی ایران، هواداران نساجی به سمت بازیکنان الهلال اشیا پرتاب کردند.
کد خبر : 871312

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم نساجی ایران و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم الهلال به پایان رسید.

*نساجی در نیمه دوم شرایط بهتری از خودش ارائه داد و موقعیت‌های بهتری خلق کرد. این اتفاق باعث شد هواداران انگیزه بیشتری برای تشویق نساجی داشته باشند.

*نیمار در دقیقه ۵۵ بازی موفق شد گل دوم الهلال را به ثمر برساند. نیمار پس از گل از زمین مسابقه خارج شد و با هم‌تیمی‌های خود حلقه شادی ایجاد کرد. در این میان هواداران بازهم به سمت الهلالی‌ها اشیا پرتاب کردند و موجب بروز حواشی شدند.

*در دقیقه ۶۹ این بازی، هیجان‌انگیزترین موقعیت این بازی رقم خورد و اسماعیل بابایی با یک شوت محکم تیر دروازه الهلال را به صدا درآورد. پس از این توپ به خط دروازه برخورد کرد و هواداران نساجی معتقد بودند توپ وارد دروازه شده و داور باید VAR را چک کند.

*پس از این موقعیت، محمود قائدرحمتی با یکی از بازیکنان الهلال برخورد شدیدی داشت و این برخورد باعث شد تا بازی مقداری متوقف شود. او در ادامه‌ی کار با سر باندپیچی شده به بازی ادامه داد.

*در نیمه دوم مثل نیمه اول بازی، بازار مصدومیت‌های سریالی همچنان داغ بود و بازیکنان به دلایل مختلفی احساس آسیب‌دیدگی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته